دو ستاره خارجی پرسپولیس بیخانمان شدند
باشگاه پرسپولیس به دو بازیکن خارجی تیمش اعلام کرده که اجازه ورود به آپارتمان خود را ندارند چرا که دوران حضورشان در این تیم به پایان رسیده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیوی بیفوما و دنیل گرا هر دو فعلا در هتل اقامت دارند تا تکلیف تورنمنت سه جانبه مشخص شود. در واقع این دو بازیکن فقط به خاطر همین تورنمنت احتمالی در تمرینات سرخپوشان حضور دارند و بعد از آن باید قراردادشان را فسخ و راهی کشور خود شوند.
به نقل از فرهیختگان، این در شرایطی است که بیفوما و گرا هر دو یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و جدایی آنها برای این باشگاه هزینه سنگینی در پی خواهد داشت.
257 251