احیای تالاب قره قشلاق شهرستان چهاربرج بعد از ۱۵ سال
فرماندار چهاربرج از احیای تالاب قره قشلاق شهرستان چهاربرج بعد از ۱۵ سال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجانغربی، فخرالدین صمدی در بازدید از آخرین وضعیت تالاب قره قشلاق اظهار کرد: این تالاب بعد از بارش ها و انجام ۱۰۰ کیلومتر لایروبی انهار شهرستان بعد از ۱۵ سال احیا شد.
مهر نوشت: وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۰ درصد این تالاب احیا شده است، اظهار کرد: با احیای این تالاب ضمن حضور پرندگان مهاجر شاهد بهبود وضعیت زیست بوم منطقه هستیم.
تالاب قرهقشلاق شهرستان چهاربرج پس از دورهای از خشکی و تهدید زیستمحیطی، با پیگیریهای مستمر استاندار آذربایجانغربی و همراهی دستگاههای اجرایی، جانی دوباره گرفته و به چرخه حیات بازگشته است.